7 marca 2016

PRZYJAŹŃ- KŁÓTNIE I NASZE BLOGI.

Nasza przyjaźń!!!

Często się kłócimy, ale to nie oznacza, że przestajemy się przyjaźnić wręcz przeciwnie to wzmacnia naszą przyjaźń.

Przyjaźnimy się od siedmiu lat.

Byłyśmy razem w zerówce, pierwszej, drugiej, trzeciej, czwartej i piątej klasie.


Zazdrość?

Były takie chwile, w których sobie nawzajem zazdrościłyśmy.
Założyłam kanał na YouTube ona też.
Ona powiedziała, że pojedzie na Young Stars On Tour i ja też.
 Ja mówiłam o Sylwii Przybysz ona też.
Było więcej sytuacji, w których sobie nawzajem zazdrościłyśmy.

 

Nasze wspomnienia!

Wspomnień jest tyle, że nie dam rady wymienić wszystkich.
Myślę, że najważniejszymi wspomnieniami są:
- Wigilie klasowe
- Dyskoteki szkolne
- Urodziny
- Baseniki
- Wygłupy
i wiele innych <3 <3 <3 <3

 Nasza przyjaźń trwa już siedem lat.

 Cytaty o PRZYJAŹNI

"W  prawdziwej przyjaźni nie chodzi o to, żeby być nierozłącznym, tylko o to, żeby rozłąka nic nie znaczyła."
"Kiedy krzyczysz wszyscy Cię słyszą. Kiedy szepczesz, tylko Ci najbliższy Cię słyszą. Kiedy milczysz, słyszy Cię twój najlepszy przyjaciel"
"Bo przyjaźń jest na zawsze, a nie tylko na chwile"
"Twoja głupota i moja głupota tworzą naszą przyjaźń"
"Przyjaźń nie rodzi się z dnia na dzień tylko z roku na rok"
"Przyjaźń jest jak wino, im starsze tym lepiej smakuje"
:"Prawdziwa przyjaźń jest dla mnie więcej warta niż największy skarb"

Social Media
FACEBOOK:
Nikola Monika Szczepaniak
INSTAGRAM:
Nikitaxx895
SNAPCHAT:
Nikitaxx895





Zdjęcia były robione w 2015 roku.
Przepraszam za jakość tych zdjęci, ale były robione spontaniczne a niektóre są z sesji.



Mam nadzieje, że ten post wam się spodobał.

5 komentarzy:

  1. Aż pozazdrościć takiej przyjaźni !
    Zaobserwowałem :)

    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjaźń jest najważniejsza. Niestety czasem się kończy albo pozostaje na długo,. Zawsze trzeba o nią walczyć :)
    Pozdrawiam
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. To bardzo długo ja chyba nigdy nie miałam takiej prawdziwej przyjaciółki, mam znajomych raczej a moim prawdziwym wiernym i lojalnym przyjacielem jest mój chłopak - Mikołaj. Jeszcze nigdy nie pozostawił mnie samej sobie.
    www.tylko-szum.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, Może wpadniesz na mojego bloga?
    A może go zaobserwujesz? http://julciaak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko pozazdrościć takiej prawdziwej przyjaciółki !

    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń