5 marca 2016

3.2.1... START

Pierwszy post !!!

Nadszedł ten dzień, w którym w końcu wybrałam się na sesję zdjęciową i postanowiłam, że pojawi się na blogu jako pierwsza. Uważam tą sesje za udaną...

Kilka faktów o mnie na dobry początek.


1. Mam na imię Nikola
2. Mam brata
3. Mieszkam w województwie Śląskim
4. Mam rocznikowo 12 lat
5.Miałam psa i świnkę morską
6. Moją pasją jest taniec i pisanie bloga
7. Chodzę do 5 klasy
8. Mam jedną BFF
9. Należę do fandomów:
  - Misiaki Sysi
  - Muchonators
  - LIVVciaki
  - Olciiak Team
  - Ananasy Syswii
  - Arianators
  - GLAMPAULA TEAM
  - O matko i córko !!!
  - Kaczory
  - Tygrysy Sarsy
  - Pestki Radka

  I to tyle nie będę się więcej rozpisywać.

 Social media:
Facebook:
Nikola Monika Szczepaniak
Instagram:
nikitaxx895
Snapchat:
nikitaxx895

 Na Moich social media bardzo często pojawiają się przeróżne zdjęcia wpisy i filmiki więc zapraszam na moje social media.

 Na blogu będą pojawiać się nie tylko sesję ale również ulubieńcy, konkursy, recenzje i tym podobne.Również będą się pojawiać wpisy, które wy zaproponujecie.







3 komentarze:

  1. Powodzenia w blogowaniu !
    Mimo wszystko lepiej byłoby robić, albo zdjęcia bez filtrów, albo "normalnym" aparatem :)
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wytrwałości w blogowaniu! Powodzenia! :3
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Majac lat 12 to nie powinno cię być na żadnym social media i nie powinnaś mieć bloga ze względu na wiek.
    A tak poza tym, 12-letnie dziecko będzie pozować na fotkach? A twoi rodzice o tym wiedzą czym się zajmujesz?

    OdpowiedzUsuń